RSWI Olsztyn

Wszystko o marketingu

Zalety marketingu szeptanego

Marketing szeptany jest rodzajem działania, które polega na dotarciu z informacją o danej marce lub promowanym produkcie do obranej grupy docelowej oraz wywołanie na jej temat dyskusji. Celem tego rodzaju marketingu jest rozszerzenie świadomości o marce, produkcie lub usłudze i dotarcie z informacją do jak największej liczby osób. Marketing szeptany ma sprawiać wrażenie naturalnego i niewymuszonego działania, którego siłą napędową mają być rekomendacje oraz polecenia kolejnych osób. Ten rodzaj marketingu można prowadzić zarówno w sposób bezpośredni, jak i poprzez Internet. W tym celu można wykorzystać wszelkiego rodzaju blogi, fora internetowe, videoblogi czy portale społecznościowe. Ważne jest aby w sposób nienachalny i delikatny wywołać dyskusje oraz pozytywne reakcje przyszłych konsumentów na proponowany przez nas produkt lub usługę. Ogromną zaletą marketingu szeptanego jest brak nakładów finansowych, jakie musimy ponieść, wdrażając tego typu proces. Ponadto, marketing rekomendacji pozwala dotrzeć do wielu osób, które mogą okazać się przyszłymi klientami, przy niewielkim nakładzie pracy. Świadomie poprowadzona kampania może przynieść szereg korzyści dla firmy, zwiększyć świadomość marki, a poprzez to przełożyć się na osiągnięcie zwiększonych zysków w przyszłości.

Copyright © All rights reserved. | Newsphere by AF themes.