RSWI Olsztyn

Wszystko o marketingu

Czym jest marketing internetowy?

Z internetu korzysta coraz większa liczba użytkowników. Dzięki temu staje się on idealnym miejscem do reklamowania produktów i usług przez firmy. To właśnie marketing internetowy pozwala dotrzeć do konkretnych grup odbiorców stricte zainteresowanych naszymi usługami. Na jakich działaniach się opiera? Czym konkretnie jest marketing internetowy?
Własna strona internetowa i wyszukiwarki

Pierwszym elementem, który pomaga w prowadzeniu skutecznego marketingu w sieci, jest własna witryna internetowa. Umieść w niej najistotniejsze informacje dotyczące Twojej firmy, pokaż jakim jesteś partnerem biznesowym i że warto z Tobą współpracować. Nie zapominaj jednak, że sama strona nie wystarczy. Musisz ją wypromować. Możesz to zrobić z poziomu wyszukiwarki przy pomocy działań SEO (optymalizacji strony pod wyszukiwanie organiczne) oraz SEM, czyli reklamy Google Ads.

Content marketing

Marketing internetowy, a media społecznościowe

Reklamę w sieci wykorzystaj na portalach społecznościowych. Media takie jak Facebook, Youtube czy Instagram zrzeszają masę użytkowników, którzy mogą stać się Twoim klientami. Załóż własny profil firmowy, dodawaj ciekawe posty, filmy instruktażowe czy krótkie video. Taki sposób komunikacji pomoże Ci nawiązać nic porozumienia z odbiorcami i przyciągnie do Ciebie nie tylko osoby, ale i zwiększy zyski przedsiębiorstwa.

W social media popularne są również reklamy w formie banerów o różnym kształcie. Odpowiednio dopasowane do grupy docelowej kształtować będą sprzedaż w Twojej firmie, zbudują wizerunek marki i przyczynią się do poszerzenia rozpoznawalności Twoich produktów i usług. Wszystkie powyższe kampanie marketingu internetowego możesz przeprowadzić samemu, jeśli jednak nie masz czasu się do tego zabrać, powierz zadanie specjalistycznej agencji marketingowej.

Copyright © All rights reserved. | Newsphere by AF themes.